1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

Hvorfor kan dere ikke fjerne andre claim vis spillere ikke er på? (forklaring)

En tråd i 'Andre ting' startet av Deleted user, 15 Sep 2018.

1. Deleted user

Deleted user Guest

Okey folkens, jeg har sett at mange spillere her på Skylands klager på at mods og høyere må gjøre en bedre jobb når det kommer til claims. Jeg kom uheldigvis i en diskusjon ang det på Discorden, og det er mange som ikke skjønner hvorfor de ikke kan gjøre det, derfor skriver jeg denne tråden her, nøye, detaljert og forhåpentligvis så skjønner du hvorfor!

Hvorfor kan de ikke unclaime andre sine claims vis de ikke er pålogget?
    Kun fordi en spiller sier at den spilleren som eier claimen ikke har vært pålogget på en stund, betyr det forsatt ikke at stabben kan fjerne claimen kun fordi du skal bygge noe der eller hva enn du skal der.
    Tenk deg at spilleren som eier claimen er på ferie, også når han kommer hjem så har han ingen claim igjen kun fordi en spiller sier at han aldri har vært pålogget etter at han claima chunken.
    Tenk deg om du var den spilleren som var på ferie, og fikk sin claim fjerna pga en spiller ba en admin om å fjerne den siden du ikke var online, hvordan tror du hadde følt da? Greit at du ikke hadde bygget noe der, men tenk deg om du hadde bygget et lite hus eller noe slikt, også sa spilleren at du ikke har vært online på en mnd eller noe slikt og ba en admin å fjerne den, hva tror du hadde følt da?

Vis de ikke kan hjelpe meg, hva kan jeg gjøre da?
    Det er egentlig ikke så veldig mange valg muligheter her, de beste rådene er enten å vente til spilleren kommer på, og du kan da spørre spilleren om å fjerne sine claims og lage en avtale ut av det.
    Eller at du unclaimer dine claims og flytter et annet sted der du kan gjøre akkurat hva du vil, uten å bli forstyrret av andre sine claims.

Rask oppsummering av de som ikke vil lese alt!
    Nei, de kan ikke bare fjerne claims kun fordi en spiller ikke har vært pålogget på en liten stund.
    Dette er grunnet av at folk ikke har alltid tid til å spille minecraft på Skylands, og kan da komme tilbake når som helst, derfor kan de ikke bare fjerne andre claims.

Har du en løsning til dette Bendik?
    Ja, det har jeg faktisk. Det finnes en plugin slikt at man kan få sin egen plot, ledelsen kan selv bestemme hvor stor denne ploten kan være, enten den er 32x32 eller 64x64 dette er opptil ledelsen å bestemme!
    Tror også man kan gjøre slikt at de med ranks får større,

Jeg håper dette oppklarte dette problemet og at folk skjønner dette her litt bedre enn det de gjorde!
    Det kan gode hende at det er skrive feil her og der, men si ifra så fikser jeg det :v:
    Og vis det er dårlig forklart, så beklager jeg så meget, prøvde så godt jeg kunne hehe

• Informative Informative x 2
  2. Deleted user

Deleted user Guest

>> Opptatt ​